MATEIDES, A; ĎAĎO, J. 2000. Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel, (Metódy). Bratislava: Epos.
Citace podle APA (7th ed.)Mateides, A., & Ďaďo, J. (2000). Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel, (Metódy). Epos.
Citace podle Chicago (17th ed.)Mateides, Alexander, a Jaroslav Ďaďo. Spokojnosť Zákazníka a Metódy Jej Merania: 2. Diel, (Metódy). Bratislava: Epos, 2000.
Citace podle MLA (9th ed.)Mateides, Alexander, a Jaroslav Ďaďo. Spokojnosť Zákazníka a Metódy Jej Merania: 2. Diel, (Metódy). Epos, 2000.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..
