FRANCOVÁ, Z; ORESKÝ, M. 2010. Vzťahový marketing: Od teoretických východísk po uplatnenie v praxi : [...riešenia vedeckého grantu VEGA 1/4600/07 Podmienky... jednotného európskeho trhu]. Vyd. 1. Bratislava: Ekonóm.
APA (7th ed.) CitationFrancová, Z., & Oreský, M. (2010). Vzťahový marketing: Od teoretických východísk po uplatnenie v praxi : [...riešenia vedeckého grantu VEGA 1/4600/07 Podmienky... jednotného európskeho trhu] (Vyd. 1.). Ekonóm.
Chicago Style (17th ed.) CitationFrancová, Zuzana, and Milan Oreský. Vzťahový Marketing: Od Teoretických Východísk Po Uplatnenie V Praxi : [...riešenia Vedeckého Grantu VEGA 1/4600/07 Podmienky... Jednotného Európskeho Trhu]. Vyd. 1. Bratislava: Ekonóm, 2010.
MLA (9th ed.) CitationFrancová, Zuzana, and Milan Oreský. Vzťahový Marketing: Od Teoretických Východísk Po Uplatnenie V Praxi : [...riešenia Vedeckého Grantu VEGA 1/4600/07 Podmienky... Jednotného Európskeho Trhu]. Vyd. 1. Ekonóm, 2010.
