Marketing

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutoč...

Celý popis

Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Kita, Jaroslav: 1949- (Autor), Čihovská, Viera, Dzurová, Mária, Hasprová, Mária, Kulčáková, Marta, Labská, Helena, Lipianská, Júlia, Štensová, Antónia
Další autoři: Hrabovský, Tibor (Autor obálky)
Médium: Kniha
Jazyk:slovenština
Vydáno: Bratislava Jura Edition 2005
Vydání:3. preprec. a doplnené vyd
Edice:Ekonómia
Témata:
Umístění:
MKDETVA
MASK2MKSP
MASK2KROMPACHY
UNIZA