Marketing

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutoč...

Celý popis

Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Kita, Jaroslav: 1949- (Autor), Čihovská, Viera, Dzurová, Mária, Hasprová, Mária, Kulčáková, Marta, Labská, Helena, Lipianská, Júlia, Štensová, Antónia
Ďalší autori: Hrabovský, Tibor (Autor obálky)
Médium: Kniha
Jazyk:slovenčina
Vydavateľské údaje: Bratislava Jura Edition 2005
Vydanie:3. preprec. a doplnené vyd
Edícia:Ekonómia
Téma:
Umiestnenie:
Mestská knižnica K.A. Medveckého Detva
Mestská knižnica Spišské Podhradie
Mestská knižnica Krompachy
Univerzitná knižnica Žilinskej univerzity