Marketing
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutoč...
| Hlavní autori: | , , , , , , , |
|---|---|
| Ďalší autori: | |
| Médium: | Kniha |
| Jazyk: | slovenčina |
| Vydavateľské údaje: |
Bratislava
Jura Edition
2005
|
| Vydanie: | 3. preprec. a doplnené vyd |
| Edícia: | Ekonómia
|
| Téma: | |
| Umiestnenie: |
Mestská knižnica K.A. Medveckého Detva Mestská knižnica Spišské Podhradie Mestská knižnica Krompachy Univerzitná knižnica Žilinskej univerzity |



